Tisdag! 3 dagar kvar nu :)

Nu va det några dagar sen jag skrev men har haft lite o göra sen måste jag faktiskt medge att bloggen inte varit första prioritering när det har varit så fint väder ute. Men nu tänker jag iaf slänga in ett inlägg innan vi går.

Vi skall nämligen till Elliots dagis att hälsa på innan alla går på semester och vi åker till Gotland :) Vilket är om 3 dagar!! Efter vi har varit på dagis så skall vi bara gå hem en snabbis o äta lite lunch och sen packa lite badkläder o sen bege oss ner till badet som ligger nere i stan. Det går inte bara sitta inne o vänta på att svettas ihjäl utan nu skall vi ut o plaska lite i vatten och det tror jag att Elliot skulle älska :)

Jag måste ju berätta lite om mina dagar vi har haft. Vilket har varit underbart! På midsommarafton så var vi först hos Elliots farmor och farfar för att äta sill och potatis mm, sen när vi skulle gå hemåt så gick vi den vanliga vägen, men då kom några vänner ut till oss som precis flyttat upp hit till vårat kvarter, och frågade om vi ville spela lite kubb :) Och eftersom kubb är en Gotlandssport och där kubbet uppfanns så ägde jag självklart på det hihi, eftersom man har spelat det sen man va riktigt liten. Efter en timme så ringde Svea och Henka o frågade om jag ville dricka lite öl med dom o umgås. Och det fanns ingen tvekan, klart att jag ville det. Allt för att umgås med Svea. Så jag, Pelle och Elliot gick hem för att möta upp dom, som redan hade kommit hit. Klockan var ganska mycket med så vi la Elliot och sen satt vi på balkongen hela kvällen o drack och pratade en massa :) En riktigt bra midsommar :) På lördagen så va det helt lugnt. Vi kollade på film och åt lite gott! Och i söndags så umgicks jag och Elliot med Freyda o va ute o gick och handlade lite på olika affärer. Sen på kvällen så ringde Freyda mig o frågade om jag ville ut på en promenad och då va klockan runt 22. Ritkgit kul :)

Sen igår så var vi typ bara hemma hela dagen. Gick o tog en fika på ett café och handlade middag. Vi gjorde hemmagjorda hamburgare igår och Elliot älskar verkligen det. Självklart så fick han en barnvänlig :) Sen på runt klockan 21 så gick jag o Freyda till ÅCafét för att ta en öl o prata lite :) Sen när jag kom hem så satte sig jag och älskling i soffan o åt jordgubbar med grädde och socker o kollade på Sex and the City på 3:an :)

Så jag har haft ett par helt otroligt bra och underbara dagar med familj och vänner :) Jag kan skatta mig lycklig som har så fantastiska vänner och en helt otrolig familj. Och snart är det dags att åka ner till mina föräldrar o syskon på Gotland med Elliot <3 Plus att jag skall få träffa mina vänner som jag inte har träffat på över ett halvår! :)

Nu skall jag ta och mysa med min älskade son innan vi skall ge oss av hemifrån. Vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0