Nu är jag helt slut.

Efter en riktigt långpromenad och massor av ärenden uträttade så gick jag o Elliot hem till hans farmor o farfar för att hälsa på lite plus att jag skulle ringa till hans dagis. Vi käkade vattenmelon och pratade en massa strunt. Pelle kom bort lite senare o tog e kopp kaffe sen gick vi hem.

Väl hemma så har vi ätit lite lätt kvällsmat bestående av yoghurt, flingor o macka. Det är så himla varmt att varken jag eller Pelle har någon aptit alls till att äta varm mat.

För en stund sen upptäckte jag att vår fina underbara Sirie har pissat i Elliots pool med alla uteleksaker i! Hon är bra mysig hon! Så det blev o tvätta rent alla leksaker och poolen. Så himla roligt att man håller lådorna rena varje dag men ändå så sätter hon sig överallt! Nej, det här måste få ett slut. Jag orkar inte med henne längre när hon håller på så där. Så efter att vi har varit på Gotland blir det p-piller och sen sterilicera henne. Knäppkatta!

Pelle håller precis o försöker lägga Elliot. Ikväll så fick jag sitta o ta det lugnt framför datorn. Riktigt skönt måste jag säga, men det känns lite konstigt hehe. Sen när han väl har somnat så skall jag och älsk slänga oss i soffan o kolla på nån bra film innan vi lägger oss. Det är helt sjukt att det känns som om klockan är 16.00 och inte 20.00! Det är så himla ljust o varmt ute att man bara vill ut ut ut. Inte undra på att Elliot inte vill sova hehe :D

Nej kolla vidare lite på nätet och sen blir det soffan som gäller!

P.s. Håller på med min design som kommer bli klar innan den här veckan är slut :) Gotlandinspererad kommer den att bli. Eftersom vi skall vara där nere ett tag så kan det va lite roligt men sen när vi har kommit hem igen så gör jag en ny :D Smart va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0