Middag med goa vänner!

Nu i förmiddags så kom min fd. plastsyster hit o hälsade på :) Det är alltid lika roligt att umgås med henne o gud vad jag har saknat henne den tiden vi inte umgicks eller hade kontakt. Men nu har vi skärpt till oss o umgås! Först så gav jag Elliot lunch o sen gick vi ut o tog en långpromenad med Elliot i vagnen som somnade ganska fort hehe. Vi gick förbi Smultronstället där jag bjöd henne på en kulglass o sen gick vi till Willys för att handla lite. Sen va det dags för stumpan att åka hem igen :( Men vi ses snart igen som tur va!

Elliot och Pelle stimmar runt här hemma just nu så jag ser bara ett par streck som kommer springandes och krypandes förbi här i rummet. Och lite gap o skratt är det oxå haha! Om en timme så kommer Sandra och Jeppe hit på middag. Den enda dagen vi kunde ses typ, men får väl se om det blir nått i helgen med. Jeppe måste bjuda på laxen han berättade om igår efter att han o Pelle kom hem från träningen! Man skall inte prata om mat, speciellt inte på lax utan att jag skall bli sugen. Jag är tokig i fisk! Speciellt lax o torsk. Gud så gott det är. Nej som sagt så kommer dom iaf på middag ikväll och då skall jag göra vegetarisk tacogratäng eftersom Sandra är vegetarian. Men jag har inget emot det för jag älskar qornfärsen :) Elliot lär väl somna tidigt ikväll får jag hoppas, för han har bara sovit en gång idag och skall hållas igång ett bra tag till så han sover hela natten sen. För ikväll är det nämligen Grey's Anatomy o det vill jag inte missa om det än är så att jorden skulle gå under! Detta avsnitt så kommer det bli riktigt spännande!

Jaja, nu skall jag spela lite The Sims 3 innan Sandra o Jeppe kommer plus att Pelle skall fixa lite här hemma oxå. Hans tur att diska idag hihi :D Duktiga pojkar jag har här hemma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0