Massor att göra!

Gud jag har verkligen sjukt mycket som jag skall göra där av att jag inte skrev nått igår plus att jag hade migrän. Inte speciellt skönt!

Jag och Elliot hade en toppendag i Linköping! Det va så skoj att få umgås med en av sina bästa vänner igen som man inte träffar så ofta längre :/ Men vi hade det roligt. Elliot jagade Johannas katter och dom jagde honom haha! Elliot älskade verkligen Johanna :D Det va så kul o se att han tog till sig henne på en gång o ville busa o leka! Åh jag saknar Johanna! Tur att vi inte bor så jättelångt ifrån iaf. Jag fick en söt liten tomatplanta av henne med som jag vårdar ömt :)

Idag skall jag baka dom sista kakorna, städa lite och sen vika tvätt. Blev inte så mycket gjort igår eftersom jag inte mådde så bra. Måste ner o handla lite med sen. Vi skall ju äta nått ikväll! På tal om mat så gjorde vi en kebebgryta igår som vi hade ris och sallad till! Det blev riktigt gott, plus att vi gjorde en hemmagjord dressing :)

Elliot börjar bli trött nu så jag får sluta skriva nu. Men jag skriver mer om ett tag! Jag har massor att skriva om! :)
Jag slänger in en bild på Johanna och mig när vi va lite mindre hehe :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack gumman själv för våran underbara dag!

Elliot är världens mysigaste unge. Hoppas plantan växer och blir stor så ni kan äta tomater på balkongen =)

Jadu på bilden är vi inte gamla.skratt

Vi får bli bättre på att träffas, vi bor inte så långt ifrån varandra!

Puss och kram <3

2010-06-02 @ 20:03:50
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0