Fääärdig :)

Så nu va man klar med allt som skulle göras. Älskling va så snäll o dammsugade för min rygg är av på mitten känns det som. Jag skall snart slänga mig i duschen en liten stund och sen göra mig i ordning lite. Måste det, så som jag har svettats nu haha! Tårtan vart jättefin, men den vart inte riktigt som jag tänkt mig, men god är den nog hihi :) Om 1½ timme ungefär så kommer Elliots farmor och farfar hit och faster Svea med sin Henka! Mysigt! Sen ikväll skall vi faktiskt beställa mat från vår pizzeria som ligger typ 3 meter från oss. Orkar inte laga nån mat efter att hållt igång hela dagen och speciellt inte när min rygg knasar sig.

Haha Elliot går efter Pelle när han dammsuger. Han är så sjukt söt min lilla skruttas! Nu går Elliot hela tiden! Det är bara när han inte orkar som han kryper och det är inte ofta hehe :P

Gosa med min lilla älskling nu innan jag hoppar in i duschen. Lägger in lite bilder från Elliots stora kalas och lite annat smått o gott!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0