Däckad innan klockan 18!

Elliot somnade ganska för tidigt i går. Redan vid halv 6 så va det dags för ögonen att trilla igen på honom. Iofs så hade han inte sovit nått sen vi gick till BVC och bara det va 20 minuter. Sen va han utan sömn under hela sitt kalas. Så jag förstod om han va trött. Så vi gick in o la honom i sin säng och väckte han igen vid 17:20 igen o satte på pyjamas o gav honom välling. Sen somnade min lille älskling igen o sov HELA natten utan att vakna en endaste gång! Då va han bra trött då :P Men dock vaknade han lite tidigt idag, redan vid 6 men jag klagar inte. Han har ju sovit jättelänge ändå!

Yeah yeah, om 2 timmar skall vi åka in till Norrköping en snabbis för att göra några ärenden. Måste kolla på en Emmaljunga lite fort på Babyland och sen kolla in Babyproffsen en stund. Och sen hem igen, för vi skall tvätta och jag måste baka till det stora kalaset i morgon. Då kommer det massor med folk så det måste göras idag, annars hinner jag inte. Har fullt upp hela dagen idag med andra ord :P


Dags o göra sig i ordning nu och klä på Elliot !

Lägger in lite bilder från kalaset igår :)


En glad liten Elliot som äter födelsedagsfrukost :)


Elliots tårta jag bakade! Det va supergod hihi.


Elliot leker med en av sina nya leksaker han fick av oss i present.


Första tårtljuset tänt för vår lilla 1-åring :) <3


Elliots farmor och farfar :)


Elliot äter sin första tårtbit :)


Faster Anna kom oxå på besök för att gratta sin brorson :)


Oj oj, nu tror jag att jag börjar bli trött!
 

Äsch lika bra o sova lite.


Nu sover man sött efter dagens kalas :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0