Bloggtorka men nu är jag tillbaka!

Oj oj oj, vid vi har haft mycket o göra! Vi har haft så mycket kalas och massa med släkt o vänner här hemma som ville fira Elliot i lördags. I söndags så var jag så trött att jag inte ens orkade bry mig om datorn så jag låg mest på o vila och lekte med Elliot. I går så va vi hos BVC för Elliot skulle få sin vaccinspruta som alla 1-åringar får. Sen bar det av till mammagruppen på kvällen. Vi hade det riktigt trevligt igår faktiskt. Eftersom det va sista gången för i vår/sommar så bjöd dom på smörgåstårta, cider, kaffe/te och godis! Vi satt mest o pratade allmänt om allt runt omkring oss just nu.

Idag så har det faktiskt varit en lugn o skön dag. Har bara städat lite och diskat. Jag och älsk har suttit o spelat lite yatzy medans Elliot sov. Han har dessutom feber efter sprutan så han är inte på sitt bästa humör, men vem är inte trött o hängig när man har feber? Snart blor det matdags för om 1½ timme så skall Pelle iväg o träna innebandy. Så det blir bara jag och Elliot här hemma ikväll. Elliot skall läggas vid halv 8 ungefär och när han väl har somnat så skall jag se på Unga Mödrar som jag har missat nu i några dagar.

Kanske dags att sätta igång med maten, för Jeppe kommer om en stund för Pelle skall hjälpa honom att fixa hans innebandyklubba. Just det ja, nu har Pelle fått en mobil igen!! Wiiiiiiiiiee!

24 dagar kvar till vi åker till Gotland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0