Tråkiga dagar, nästan iaf.

Så tråkigt det kan bli när det inte finns nått att göra. Tur att jag har Elliot, mina syskon och mina föräldrar här hemma iaf. Och Camilla. Det är typ dom som vill umgås med en. Resten av mina så kallade vänner hör typ aldrig av sig eller så glömmer dom bort att vi skall vara. Roligt värre när man väl är här hemma.. Nej inget sånt här inlägg..

Det har typ bara regnat här på ön. Igår så regnade det heeeeela dagen, kvällen och natten. Efter att alla barn hade somnat igår så satte sig jag, mamma och Jens o kollade på Shutter Island. Riktigt bra faktiskt, lite halvläbbig men inte på ett läskigt vis. Den va bara spännande hehe. Till kvällsmat igår så åt vi tacos. Mycket gott med lite salt, surt och vad alla grönsaker nu är :) Plus att det stod nästan en full burk med pepperonis på bordet som inte va så full längre när jag hade varit i farten. Det är ju så förbannat gott! Muuuuuuums!

Elliot har blivit jättemammig och ingen annan duger än bara jag. Hamnar jag ur hans sikte så blir han hysterisk och börjar följa efter mig. Jag får inte ens sova i fred eller gfå på toa i lugn o ro. Jobbigt när det blir så. Men jag har iaf insett nu att jag inte skall klaga på Pelle längre. Jag skall vara glad för att jag har honom. Någon som delar allt med mig.

Nej, Elliot börjar bli trött och jag håller på att falla i sömn. Usch har inte blivit många timmars sömn i natt. Det är inte nyttigt att se på en spännande film innan man skall sova och dessutom så blir man halvtihjälskrämd av Elliot som vaknade och skrek mitt i natten. Så nu blir det ett par timmars sömn o sen får man gå till apoteket o köpa nått åt mitt dumma munsår som har kommit efter att jag har glömt att smörja in mina läppar med solskyddskräm när vi har solat på stranden haha. Det är jag i ett nötskal ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0