Sommarstugan, here we come!

Idag är det den dagen som vi åker till sommarstugan för att sola, bada, grilla och bara njuta! Plus att några bekanta till familjen kom till Gotland i går från Sthlm så dom kommer ut idag med för att hälsa på! Det skall bli kul :) Mest ser jag fram emot att få se min lilla prins Elliot bada <3

Så nu när jag väl har kommit igång med bloggen igen så skall jag vara ifrån den i 2 dagar. Vi kommer hem på onsdag igen på eftermiddagen/kvällen. Allt hänger på vädret. Snart skall jag börja packa lite, väcka mamma o Jens och sen slänga mig i duschen innan mamma skall in i badrummet :P

Visst ja, när vi vaknade i morse och skulle gå på toa så upptäckte vi att mammas katt hade bajasat, missat lådan lite och sen gnidit in bajs på golvet o mattan. Mysigt när man skall äta frukost, eller inte haha.

Nu får jag väl ta o väcka mamma innan min lillebror gapar allt för mycket! Vi hörs på onsdag då :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0