Måste faktiskt..

Jag måste njuta av mina sista dagar här nere nu, så ni kan inte räkna med att jag skall blogga nått under dom här dagarna. Vill träffa alla o säga hej då och så har jag en tokvild Elliot med som tar upp nästan all min tid :)

Men så fort jag får tid över så kanske jag slänger iväg ett inlägg :)

Idag skall vi iaf åka ut till min farmor och hälsa på. Skall sova över där en natt, så att vi hinner umgås mycket. Vi skall även till gården som ligger granne med farmor o kolla på alla djur :) Jag kanske kan få upp Elliot på en lite häst hihi. Fast det får nog vänta nått år till hehe :D

Nej skall ringe farmor nu och sen klä på mig o fixa lite inne på rummet.

Ha det så bra nu dom här dagarna när jag inte skriver! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0