Hemkommen igen :P

Nu va man hemma från sommarstugan. Kom hem igårkväll men iaf. Nu är vi iaf hemma igen inne i stan. Det har varit helt underbart trots spindelhysteri och mygg. Det har varit så skönt i vattnet. Runt 25 grader :D Bara lite släke i vattenbrynet och några döda fiskar i släken hihi. Så i onsdagskväll kom vi hem.

Igår så va jag inte på nått vidare humör så jag struntade faktiskt att blogga då. Vill inte sitta och dra ner alla andras humör heller haha. Men jag var iaf med Camilla som fick mig på mycket bättre humör :) Hittade ett diskmedel på Rusta med smultrondoft. Hälsade på Camillas mamma på sitt jobb och sen hem till Camillas pappa för att hälsa på o fika lite. Ditte (Camillas hund) blev lika tokig när hon fick se mig. Snart blir hon 11 år och det är helt otroligt vad tiden går fort. Kom ihåg när hon bara va en liten valp.. Jaja, väl hemma sen så åt vi mat och sen va det dags för Elliot att krypa i säng.

Idag så har det varit lugnt i både humöret och runt omkring. Jag och Elliot tog oss en tupplur i förmiddags och sen blev det lunch. Snart så kommer mammas bästa väninna för att fika och träffa oss. Skall bli roligt :) Sen senare idag kanske jag skall träffa en kompis som jag inte har sett på en hel evighet. Skall bli kul att få träffa honom :)

Nej duscha Elliot nu, röka och sen diska innan hon kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0