God natt!

Nu skall jag ta sista kvällsciggen med älskling som sällskap i luren och sen bosta tänderna och efter det så blir det att lägga sig i sängen o läsa dom sista kapitlerna i "Så känge vi båda andas". Vill läsa ut den nu så jag kan få läsa "Bree Tanners andra liv" hihi :) Det får bli läsning ute i stugan på kvällen när Elliot somnat.

Elliot somnade gott runt kl. 21 typ. Straxt efter det så sätter jag mig ute på balokongen för att röka, vem dyker inte upp i balkongdörren då? Jo, min lillebror som har varit i Sundvall i en månad som jag inte har träffat sen april när jag och Linda var i Göteborg med våra söner :) En trevlig överraskning. Och det kanske blir så att vi får en inneboende hos oss i några månader tills han har hittat en egen lägenhet. Nu menar jag dock inte min bror utan hans katt Nova :) Får bara se hur det går med Skrållan och Sirie. Men först skall David höra med ett par bekanta till vår familj om dom vill ha henne ett tag, om inte så tar vi henne om det går för sig för mina andra två damer där hemma.

Nej röka nu och ringa älsk <3 God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0