Ändrade planer.

Det blev inget med Jennie idag. Hon skulle städa och när hon tycker det så behövs det verkligen. Så i stället så blev det en fika på stan med Camilla och Dennis. Det va längesen vi sågs så det var roligt :) Sen efter fikan så gick vi en promenad i innerstan och ner på hamnen. Sen upp för alla dessa förbannade backar, men motion skadar aldrig, visst?

Nu är vi iaf hemma igen och städat lite på rummet oxå. Snart blir det mat och sen kommer mammas kompis hit för att träffa mig och Elliot o fika :) Och ikväll blir det bara lugnt o skönt.

I morgon åker vi som sagt ut till stugan i två nätter, vilket skall bli ljuvligt! Ser riktigt mycket fram emot det :)

Nej min lillebror sitter här bredvid mig och väntar på att få datorn igen så jag får väl flytta på mig! Timmy Lamm är Mattias nya favorit, ett försök att få Elliot intresserad ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0