Tisdag!

Idag var det då tisdag igen. Fattar inte hur veckorna bara kan gå på så fort. Men men!

Idag har vi städat och fixat här hemma. Elliot och Pelle har varit nere vid Willys och handlat lite mendans jag snyggade till det sista här hemma. Och så kom pappa och pappas sambos bror hit på en fika innan dom och Pelle skulle åka in till Norrköping för att flytta ut pappas alla möbler från den lägenheten som han här där. Så nu kommer pappa bo på heltid i Göteborg =( Riktigt tråkigt, men så är det. Jag är ju stor nog att bo utan mina föräldrar?

Men iaf så kommer dom hit sen när dom flyttat klart vilket kanske blir om en timme eller så. Då skall vi äta mat ihop innan dom åker ner igen till Göteborg.

Ikväll blir det lugnt som vanligt. Finns inte så mycket annat o göra på kvällarna.

Just nu sitter Elliot på golvet och leker. Jag har en chans till o få datorn för en gång skull o göra det jag skall. Jag kanske skall sätta mig och leka med honom nu en stund innan han skall få mat? Får nog göra det innan han hittar på allt för många bus.

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0