Söndag.

Har fått en konstig smärta bak i mitt högra skulderblad. Gör riktigt ont och vet ej vad jag skall göra för att få den att försvinna heller. Har provat o bada ett jättevarmt bad men det hjälper inte.. Nåja, får se om Svea kanske har någon smart idé.

Idag så har det varit lugna gatan hos oss. Har mest småpysslat lite här hemma, sett på skidor, spelat yatzy och sen tagit det lugnt. Elliot har varit smågrining idag och vet ej varför. Tänder kanske? Det visar sig väl.

Ikväll så blir det bara slappa framför tv:n. Det är ju Paradise Hotel ikväll som bara måste ses, men är det någon bar film på tv ikväll oxå? Måste kolla det på tv-tablån sen.

Just nu kryper Elliot runt och terroriserar allt som kommer i hans väg. Det skall smakas, kännas och rivas lite innan han går vidare till sitt nästa mål. När jag låg i badet förut som kan han inkrypandes och var helt besluten om att kattlådorna var hans nästa offer. Men tur va att Pelle kom i sista sekund innan det skulle börja grävas. I morse så låg jag kvar i sängen en stund efter att Pelle och Elliot gått upp. När man precis hinner slumra till så känner jag hur någon bankar och slår på sängen. Helt atomatiskt så börjar jag skälla på Sirie som har en tendens att väsnas gymt mycket när hon är i sängen. Men när jag vänder mig om så står Elliot där på knä mot sängen och är helt inne på att jag oxå skall gå upp. Så efter 5 minuter så gav jag upp och satte på mig kläder. Så ser det i princip ut varje dag. Nästa offer kanske är Skrållan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0