Sååå fruktansvärt trött i ögonen..

Idag har jag och Elliot varit uppe hos hans farmor och farfar ett bra tag. Gick nog vid halv 12 och kom hem nu vid halv 7. Riktigt trevligt var det och som Elliot satte fart på svärmor min. Haha så kul när han kröp omkring och vill ha tag på allt. Roligast var ju deras stora hund Mo som fick ta stora omvägar runt Elliot och undrade mest va det var för sak som kröp omkring på golvet.

Nu ikväll så skall jag och Svea bara titta på New Moon och ta det lugnt. Är så himla trött nu att jag knappt kan vara vaken, men det blir nog bättre sen när man får se snygga Edward och Jacob =P


Nä kolla vidare lite på nätet och sen kanske ta en snabbdusch? Älsklingen är snäll o tar Elliot i kväll o lägger honom. Så att jag kan få göra lite sånt som man skall hinna med ikväll innan den är slut =)

Sov gott sen! Det vet jag att jag kommer göra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0