Resan är slut.

Nu är vi hemma igen. Efter en lyckad resa den här gången. Inga krångel eller nått sånt. Allt flöt på bra och Elliot var snäll hela bussresan hem. Det var otoligt skönt att man hade en snäll busschaufför som släppte av oss i Söderköping istället för Norrrköping. Då kom vi hem tidigare och slapp sitta på ännu en buss.

Älsklingen fyllde år igår så vi firade honom lite smått sen när vi kom hem. Kanske inte så lyckat men kul var det. Även om jag hade huvudvärk.

Idag så skall vi packa upp resten av packningen, handla lite mat och fixa lite här hemma. Måste göra en tårta till Pelle med. Har lovat det och så är jag oxå väldigt sugen på det med hihi! För o fira honom lite idag med eftersom i går var det en väldigt tokig dag.

Elliot kan verkligen ta sig framåt nu, han kryper ju iväg hela tiden och pillar på allt han kommer åt. Den lilla rackarungen =)

Nu skall jag ta och klä på mig och klä på Elliot. Vi sov ända till 11 idag. Så sköööööönt! Behövde sova ut, och det gäller alla tre.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sara Gyllensten

Hoppas du har fått en bra start på det nya året! Följer dig på bloglovin, lägg gärna till mig :) Kram

2010-01-03 @ 12:59:13
URL: http://sarasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0