Måndag..

Det har inte hänt nått alls här hemma hos oss idag typ. Jag har städat klädkammaren och dammsugat här hemma. Sett på One Tree Hill under tiden Elliot sov sin tupplur efter lunch. Och mycket mer än så har det inte hänt idag. Elliot stimmar runt som vanligt och är så otoligt söt när han kryper omkring. Han är mammas allt <3 Det bästa jag gjort någonsin.

Svea kommer hem om 45min ungefär. Då skall vi äta lite och kanske ta ett parti yatzy efter maten? Sen blir det bara o slappa framför tv:n med älsk o Svea. Plus min älskade Elliot i knät =)



Jag saknar den tiden då det var vi! Vår trio som gick genom allt och hittade på dom mest knäppaste dumheter man kan tänka sig. Nu får man ha er på var sitt håll i stället, den ena pratar man knappt med och den andra är man fortfarande lika bra kompis med som man va då. Mina bästa vänner <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0