Måndag

Idag har vi städar-dag här hemma. Har dock inte börjat ännu, men det skall vi göra så fort vi har ätit mat. Det har kommit upp så mycket saker som gör att man måste prioritera det andra först. Som t ex Elliot :) Han är på ett strålande humör eller vad man kan kalla det hehe. Ibland jätteglad och sen blir han ledsen en stund.

Ikväll så skall jag se på Tough Love på 3:an kl 22:00. Annars så är faktiskt inte min dag så mycket mer spännande än så. Nu skall jag ta o kolla vad Elliot gör. Han låter inre så jätteglad ute i köket. Kan inte va så kul o kolla på pappa när han lagar mat hihi :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja det är ju absolut värt att pröva. 20 kilo låter ju ganska mycket på 13 dagar, och om du lyckas gå ner det så gäller det ju verkligen att hålla i gång med träning efteråt, för annars är det nog väldigt lätt att gå upp dom igen eftersom man går ner så snabbt. Jag kör med promenader varje dag och nyttig mat, sallad med typ tonfisk eller kyckling. Inga mackor till frukost och så lite socker som möjligt. (jag har inte riktigt kommit igång än med maten, men så ser planen ut) Det är verkligen nya tag nu som gäller! Vi får peppa varandra. =)

2010-01-19 @ 12:04:45
URL: http://carolinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0