Lördag kväll.

Nu har det helt plötsligt blivit kväll igen och hela familjen är jättetrötta. Det har varit en hemskt segdag idag. Orkar inte direkt göra nått speciellt, bara busa med Elliot innan han skall sova och göra allt som skall göras innan han somnar.

Alldeles straxt skall jag sätta på kaffe till älsklingen som är ute och trotsar kylan för att handla lite som vi behöver ha hem. Och så skall jag diska och ge Elliot gröt. Han sitter redan med pyjamas på och skall sova vid 8 ( förhoppningsvis ).

Kanske dags o sätta lite fart så man hinner leka lite innan det är dags för sussning.



Här sitter man och bara saknar dig mer och mer för varje minut som går. Snart är den här dagen över så man slipper tänka på det hemskaste jag har varit med om i hela mitt liv. Jag hade världens bästa morfar som Gud bestämde sig för att ta ifrån mig/oss. Utan en varning så togs allt bara ifrån oss. En vanlig kväll när skolan precis börjat som vändes uppochner. Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0