God morgon..

Vi vaknade för lite mer för en timme sedan och är fortfarande grymt trött. Ögonen vill gå ihop och mest känner jag för o lägga mig o sova igen. Men det går ej, vi skall ju ringa till vår hyrasvärd angående den där lägenheten jag berättade om igår. Får kanske ta en tupplur sen i stället när allt är klart. Skall väcka Svea alldeles straxt och äta frukost med henne. Elliot har redan fått sin välling och en ny blöja så han är nöjd iaf! Just nu ligger han på golvet o leker med sina leksaker på golvet.


Idag var det meningen att jag skulle åka in till Norrköping och gå till Busfabriken med Linda o några andra mammor, men är så trött att jag inte orkar.. Så det får bli en annan gång istället.

Nu skall jag ta o väcka Svea som sagt.

Skriver mer senare och förhoppningsvis så har fått svar då om lägenheten!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0