Fredag.

Nu är det fredag igen. Det kändes som om det nyss var det. Vart tar dagarna vägen? Sen man fick barn så rusar tiden bara iväg och man hinner själv inte med.

Idag så blir det bara lugnt här hemma hos oss. Pelle skall upp till sina föräldrar och vara hundvakt om en timme ungefär och jag funderar ännu på om jag och Elliot skall följa med. Är ganska uttråkad visserligen men känner ändå bara för att vara hemma. Har tvättid vid 14:00 men funderar oxå på att strunta i det. Har inte alls mycket tvätt, bara lakan och gradiner som skall tvättas o sen pyttelite kläder. Får gå ner till tvättstugan o se om det finns någon annan tvättid i helgen istället när man kan få lite hjälp med tvätten. Jaja, får se hur det blir.

Snart hoppas jag att Jennie hör av sig så jag får veta om jag kan få hennes mobil eller ej. Vill verkligen ha en sån plus att jag har tröttnat på den jag har. Får se hur hon gör. Hon skall iaf skaffa en ny idag, men funderar på att behålla den hon har, eftersom hon inte är så duktigt på att hålla sina mobiler hela på partykvällar haha! =)

Annars idag då? Ikväll blir det bara mys och film med älskling. Längesen vi tog det lugnt tillsammans..

Nä skall väl ta och fixa lite lunch till mig och Elliot. Börjar bli dags för det =P

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0