Förbannad bebis.

Jag tror Elliot har ärvt mitt morgonhumör! Gud han blir ju skitförbannad när han inte får upp en bok på golvet eller när man ställer sig framför honom så att han inte smiter förbi och kryper till ett ställe där han inte får vara på. Haha mammas gullunge är den sötaste och finaste bebis som finns! Även om han är sur ibland.

Idag då, handla är det som gäller och sen ev. gå er till posten för att hämta ett paket. Hoppas verkligen att den har kommit idag! Det blir oxå att kila ner till apoteket för att köpa en ny Miniderm-salva till Elliot. Hans hud är så fruktansvärt torr. Smörde in honom i lördags och efter det så tog salvan slut. Och bara på två dagar så har hans hud blivit jättetorr. Annars blir det lugnt idag iaf. Städade igår och tvättade mattor, men man kan inte alltid hålla på o städa. Man får ta det lugnt ibland med.

Dieten har jag börjat med idag. Det blev inte igår för jag var lite bakis =S Mådde inte nå vidare, fast jag får skylla mig själv. Det blir oxå att ringa till vår hyresvärd angående en lägenhet som vi är intresserade av.

Nej skall ta o busa med Elliot nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0