En kattbajsjägare!

Elliot har blivit en kattbajs jägare. Nu när han kryper är det toaletten och köket som är det roligaste som finns. Speciellt innehållet i rummen. Kattlådorna är mysiga att gräva i och maten är god att smaka på och plaska i vattenskålen haha! Min lilla korv börjar bli stor nu. Helt plötsligt kan han ta sig fram själv utan att man behöver hålla honom. Ganska skönt, men lite jobbigt att han blivit så står. Tiden går för fort! Han har oxå börjat med välling nu och älskar det. Mammas älskling!





Idag så skall alla julsaker ut och det skall städas. Det står högst upp på min lista. Sen vet jag ej vad mer man kan hitta på? Busa med Elliot så klart och leka med honom. Nej, musiken är på i mina högtalare. Så det är väl dags o klä på sig och sen börja fixa kanske? Måste äta frukost med, har visst glömt bort det. Elliot skall ha lunch med så det tar väl ett tag innan städningen kommer igång.

På  fredag får jag svar om jag får en ny mobil eller ej. Skall få min kompis gamla nu när hon skall skaffa en annan telefon. Weeii! Jag har tröttnat så mycket på min att jag kräks snart. Men ny mobil och nytt nummer = PERFEKT!

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0