7 år idag..

Idag är det 7 år sen du gick bort och man gör allt för att minnas den här dagen. Det var då mitt liv förändrades för alltid och hela ens tillvaro vändes uppochner. Man minns dig som en envis, givmild och omtänksam person. Hur kan tiden gå så fort när kroppen inte vill följa med. Den går alldeles för fort. 7 år har du varit borta men alla minnen finns där som om det vore igår. Jag saknar dig hur mycket som helst, men man börjar vänja sig nu. Man vet att du inte skall dyka upp i dörren hos mamma längre tillsammans med mormor. Man vet oxå att du aldrig någonsin kommer harkla dig som du alltid gjorde efter att du rökte din älskade pipa. Röklukten finns ännu kvar i mitt luktsinne. Den speciella röklukten man bara kan känna efter att någon rökt pipa. Det här är en dag att minnas men även att sörja. Du finns med oss och du finns här, bara att man inte kan se dig.

Du kommer alltid vara och är älskad utav oss som är din familj <3


Jag saknar dig morfar <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman! Vet hur du känner, man får som du säger minnas alla de bra stunder man hade tillsammans med dessa underbara gubbar!

<3 kram

2010-01-09 @ 12:30:47
URL: http://gotlandsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0