Tisdagskväll.

Man är helt slut o kroppen efter en dag med massa gående upp och ner för backar! Det är inte så kul o dra en tung barnvagn i den här stan för dom är ju urusla på att ploga!

Vi har då varit hos Pelles föräldrar idag vilket har varit både mysigt och trevligt. Fikade, spelade poängpoker och bara pratade. Elliot satte självkart fart på farmor o farfar plus deras hund Mo fick sig en omgång haha! På vägen hem så svängde vi förbi Willys och Jysk för att handla lite. Blev 3 x 3 par strumpor till mig, Pelle och Svea plus prydnadskuddar att ha i soffan! Riktigt fint så nu matchar det riktigt fin här. Väntar bara på att den nya soffan kommer men den kommer inte förrens.... FLYTTEN! Japp, i morgon skall vi gå och kolla på vår nya lägenhet. Ligger lite längre upp här bakom ett villakvarter. Där är det lite mer lantligt och sjukt fint! Finns 2 dagis inom 500m plus en RIDSKOLA! Weeii! Nu kan jag äntligen ta upp mitt intresse igen! Men men, lägenheten är en stor tvåa på 70kvm, egen tvättmaskin, många garderober, klädkammare och balkong. Det kommer bli strålande perfekt!

Nu ikväll så har vi ätit mat, lagt Elliot och sen hopapde jag ner i ett bad med "Ljudet av ditt hjärta" tillsammans med ett glas Sprite. Sjukt skönt att bara få koppla av ibland för sig själv. Och att Pelle kan natta om Elliot ifall han skulle vakna igen.

Just nu sitter jag och funderar på om jag skall se sista One tree hill-avsnittet som kom ut idag. Det lutar starkt åt att se det faktiskt. Bästa serien förutom Legend of the Seeker <3

Nej One tree hill får det bli. Skriver i morgon igen om lägenheten o så :) Snarka sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0