Redan torsdag?

Jag fattar inte hur dagarna kan gå så fort!? Det är redan torsdag, snart helg igen.

Har inte skrivit nått klokt inlägg på ett tag så tänkte att det kanske var lika bra att skriva ett idag. Vi har inte haft för oss så mycket idag. Pelle och Elliot va ute och fixade några ärenden här för en stund sen så att jag kunde få dammsuga utan att ha min lilla virvelvind på golvet som jagar dammsugaren. Elliot och jag har busat på golvet. Han gick med sin lära-gå-vagn idag! Fast jag var tvungen att gå o hålla i vagnen lite försiktigt så att den inte tippade bakåt.

Jag och Pelle har fastnat för en serie som går på 6:an på fredagar. Det är "Ledgend of the seeker". Sjukt bra serie. Såg första och andra avsnittet förra fredag. Pelle vart helt låst och tankade hem hela första säsongen! Det är vad vi roar oss med nu när Elliot sover på dagarna när vi inte har nått annat att göra. Plus att vi ser det på kvällarna när tv:n inte har nått bra att erbjuda :)

Ikväll blir det spagetti och köttfärssås hos oss. Elliot älskar det och jag är jättesugen på pasta, så det får bli det ikväll. Kanske en kladdkaka oxå? Njae får se, kanske sparar det till i morgon. Elliot skall dessutom få duscha idag, för han har kommit på att man kan leka tittut med hans förkläde han har när han äter. Han blir jättefin när det är massa mat på den hehe. Och han kan växla humör nu oxå när han inte får som han vill. Jisses vad arg han kan bli. Men sjuk söt när man skall äta nått o han oxå vill ha. Då sitter han och smackar bredvid en o vill oxå smaka haha :)

Nej kanske skall passa på och se ett avsnitt Ledgend of the seeker medans Elliot ännu sover efter promenaden ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0