Ögonen nästan faller ihop.

Jag är sjukligt trött nu ikväll. Har legat i som tusan nu idag och fått massor av saker gjorda. Jag har t ex skrubbat och putsat kylen, plockat och diskat. Kanske inte så mycket men det tar tid när man har en lite skrutt som är sjövild o skall vara med överallt hihi. Annars har det varit en lugn dag :)

Igår så blev det inget bloggande för min del. Direkt efter att jag vaknat efter min sköna sovmorgon som jag fick av Pelle så bestämde jag mig för att packa skötväskan o bege mig upp till svärföräldrarna med Elliot. Där va oxå Svea som hjälpte mig upp med vagnen. Elliot fick vara själv hos farmor o farfar en stund när jag och Svea gick till affären o där va vi nog i en halvtimme. Så nu vet man att man kan lämna över honom dit när jag och Pelle skall på bio någon gång här framöver. Elliot var iaf jättesnäll o glad hela tiden så det är ju toppen!

Nu så skall jag ta och lägga mig i ett varmt bad med "Ljudet av ditt hjärta". Var längesen jag kopplade av för mig själv så det skall bli välbehövligt. Och vem tackar inte ja till Edward? Speciellt inte i ett bad haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0