Nu va det dags igen!

Jag har fått min mens tillbaka! Fy fan säger jag. Har glömt bort hur ont det egentligen gör. Visst det gör mycket ondare när man föder barn, men då får man iaf nått gott utav det hela. Men nu får man inget mer än bara ont. Jaja det är väl så det skall va.

Skall ringa på en lägenhet alldeles straxt. Vill verkligen ha den! Det är en 3:a med två våningar, två badrum, egen tvättstuga, egen uteplats och ett stort fint kök. Det är nära till dagis som nästan ligger bredvid och sen det bästa av allt... Den ligger mitt emot en stor ridskola! Weeeeeiii! Vill verkligen ha den, men vi får se vad vår något speciella hyrasvärd säger. Han favoriserar en del och vi är inte en av dom. Men men, vi får se som sagt.

Elliot kryper omkring och pratar för sig själv. Han är så grymt söt när han kryper fram i turbo.. <3

Måste väcka Pelle nu, det är han som skall ringa. Eftersom det är jag som ringer till allt annat. Plus att han pratar mycket bättre med Peter än vad jag gör hihi =)

Hörs nog senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0