Kontrakt :)

Nu på tisdag är det bestämt! Vi skall skriva på kontraktet för lägenheten vi va o kollade på igår. Den va riktigt fin. Det måste dock tapetseras i vardagsrum och sovrum men det tror jag kommer bli jättebra. Så runt den 1:a april så flyttar vi till nytt boende. Det skall bli så skönt!! Slipper trängas i en etta o att vi kan få gå undan ibland. Och att jag kan få lägga mig när jag vill utan att bli störd. Härligt eller vad? :)

Idag skall vi umågs med ett par vänner tror jag. Får se hur det blir och vad man orkar med. Är sjukt trött för Elliot har gnällt hela natten. Och fortsätter att vara gnällig nu. Kan vara tänderna som spökar?

Snön håller på att smälta märkte jag morse. Tror ni att det äntligen håller på o bli vår? Får hoppas det iaf. Vill inget hellre än att det skall bli varmt o skönt ute.

Måste rusa nu! Elliot är inte nöjd någonstans :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0