Jag vet jag vet!

Jag skrev Emma, men det är Anna Haag! Hörde namnet samtidigt som jag satt o skrev och då blev det så automatiskt! Ni har säkert oxå gjort nått misstag nån gång! Nu har vi löst det, eller??



Jaja, över till nått annat. Elliot har fått jättehög feber idag. Ligger runt 39 grader o ibland lite över det till o med. Min stackars lilla prins mår verkligen inte bra :(

Men tur va det iaf att Svea o Henka kunde köra till ett apotek i Norrköping för självklart så skulle alvedonen ta slut *suck*. Men det va supersnällt av dom att åka ända till Söderköping med lite alvedon <3 Vi skulle ner till Willys för att ta ut lite pengar när dom kom och vad händer? Jo bilen kör fast o vi stod nog ute en halvtimme (om inte mer) och knuffade på o skottade bort snö. En tjej som bor i en villa mitt emot oss kom o hjälpte till för dom andra som gick förbi bara sket i oss. Medmännsklighet va det ja!

Nu ikväll skall vi se på Melodifestivalen o ta hand om Elliot. Det är inte mycket som har blivit gjort idag tack vare vår sjukling som bara vill va hos oss. Knappt nån mat har han fått i sig heller, bara lite välling o en macka. Usch blir gråtfärdig när jag ser på honom. Tycker så synd om honom och önskar jag kunde vara sjuk i stället för Elliot..

Nej nu skall jag byta blöja på Elliot, ge honom alvedon o sen sätta mig i soffan o kolla på Postkodmiljonären.

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0