Jag vet ej..

.. Hur jag skall kunna hitta dig. Det kommer vara omöjligt. Du finns alltid i mina tankar och jag kan inte göra annat än att försöka ta reda på vart du är, vad du gör och hur du mår. Det vi hade var nått speciellt. Det märktes att det var du och jag som skulle höra ihop. Jag förstår inte varför jag va så elak och skickade iväg dig. Du är värd mer än vad jag kunde ge då. Allt ställdes på ända när Han kom in i mitt liv. Jag var lycklig när jag va med dig och du var det enda som var värt nått just då. Du var min bästa vän.. Jag vill så gärna hitta dig. Sitta på dig igen, flyga i skogen och vara den jag egentligen är. Du fick mig att känna mig så levande.

Snälla kan du bara inte dyka upp i mitt liv igen? Jag älskar dig fortfarande och det kommer jag alltid att göra. I tystnad så faller tårarna på min kind. Hur kan jag få dig tillbaka?


En kärlek, en del av mitt hjärta.
Älskad - Saknad
Min Lass Savoir <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0