Glad alla hjärtans dag <3

Pelle och jag har bara myst här hemma hela dagen med Elliot. Jag bakade en tigerkaka och en kladdkaka till oss idag som vi har fikat på, men har knappt ätit nått. Min aptit är inte den bästa just nu :/ Äter lite (vilket egentligen är bra), men det är inte kul när man lagar god mat och inte uppskattar den som man egentligen gör.

Nyss har vi sett klart Legend of the Seeker. Och jag säger bara det, en av dom bästa serier man kan se på! Älskar den grymt mycket, nästan lika mycket som One tree hill och Sex and the city! Nu håller vi på att tanka hem dom första avsnitten från säsong 2 :)

Elliot somnade snabbt ikväll, för han hade inte sovit på 7 timmar nästan. Försökte att få honom att somna i eftermiddags men han vägrade så det var bara att hålla honom vaken tills han skulle sova för natten. Det är oxå ett tecken på att han börjar bli stor nu. Min lilla kille <3

Jag får återkomma mer i morgon för jag är så trött nu och vill umgås med Pelle innan vi skall sova!

God natt och glad alla hjärtans dag på er där ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0