Fredag! Finally..

Idag har vi inte mycket för oss här hemma förutom att vi har tvättstugan och skall handla lite senare. Det blir väl o se på nån film ikväll och ha lite fredagsmys.

Vi ringde på en till lägenhet idag. En tvåa med stora rum! Riktigt fin är den, men vi skulle vänta och se i två veckor innan vi fick nått svar. Det var jättemånga som var intresserade, lika så var det på trean vi ringde på igår. Jag vill ju flytta härifrån nu. Vår sketna lilla etta är inte så mycket att hänga i julgranen när man är så många som bor här. Jaja, får väl hoppas på ett positivt svar. Vår hyresvärd skulle iaf ha oss i åtanke. Good good!

Elliot har börjat leka med rösten nu jättemycket. Det är sällan han är tyst. Hans mun går i ett hela tiden. Den enda gången han inte låter är när han sover eller gör nått bus hehe.

Jag vet inte vad jag skall skriva.

Återkommer senare ikväll när tvätten är avklarad =)

Kommentarer
Postat av: SveaJ

Love you to honey <3 Du är min bästa vän och finns alltid alltid alltid här för dig :) <3

2010-02-09 @ 12:38:29
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0