Första tanden på g!

Nu är Elliots första tand på väg upp :) Pelle och jag märkte det igår. Och idag fick man se det lilla risgrynet som gör min son gnällig hihi. Nu är det verkligen så att han håller på att bli en stor bebis.

Har verkligen inte gjort nått speciellt idag. Bara strukit några dukar o fixat som vanligt här hemma. Jag kan inte sluta städa. Vill bara ta det lugnt, men jag kan inte hålla mig. Även om det är rent och fint så måste jag hitta nått att städa. Hur sjukt är inte det?

Ikväll är det massa bra på tv som jag skall sitta och se. Får se om Pelle skall upp till sina föräldrar och sova i natt. Det är OS-invigningen i natt som han vill se, men får se hur det blir med det. Jag vet iaf vad jag skall göra då. Sova så klart :)

Funderar på att sätta mig och spela The Sims 3 nu en stund. Var länge sen nu och måste ju ta vara på min "egentid" som jag har fått så snällt av Pelle. Det är bra att Elliot håller igång Pelle lite *fniss*. Då är det inte bara jag som är trött på kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0