Förbannad ända in i märgen!

Jag är så fruktansvärt förbannad!! Jag ber om ursäkt för svordomar och annat språk som dyker upp här på bloggen just nu, men jag är så fruktansvärt arg att jag bara sitter o skakar!

Det är så här, vi har praktiskt taget blivit lovade den här jävla lägenheten av vår förbannade jävla fårskalle till hyresvärd! Den skulle bli vår efter att vi hade kollat på den! Vi ringde i måndags tidigt på morgonen och då sa han att den här va ledig för tjejen som skulle ha den ångrade sig i sista stund. Så han sa att vi kunde kolla på den idag för måndagen och tisdagen så va han upptagen med andra saker! Vad tror ni SVINET gör!?!? Jo han HYR ut den till någon ANNAN!!!!!!!! När han hade lovat oss den här. Vi skulle bara kolla på den och sen va den vår!! MUNTLIGT avtal finns det nått som heter och jag tror inte att han är beredd på att nu är det krig! Hahahaha min mamma sitter ju med i hyresgästföreningen och även vi är medlemmar där! Hon har grymt många kontakter så han skall få sig en rejäl jävla avhyvling kan jag lova!! Fan om jag inte hade barn hade jag fan i mig gått o slått lite vett i huvudet på människan för så jävla förbannad är jag!!

Så just nu är jag, som sagt, jävligt förbannad och orkar inte skriva om nått annat!!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag förstår det gumman! jag skulle också bli förbannad för ni behöver ju en annan lägenhet nu. :(

2010-02-24 @ 15:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0