2 år <3

Idag har jag och Pelle varit tillsammans i 2 år! Tiden dår vansinnit fort. Vi har varit med om ett ton bråk, glada skratt, fått världens finaste son, fått nya vänner, förlovat oss och en massa mer. Och allt detta resulterat i 2 år. Det kommer bli mycket mer på listan för varje år som går och min kärlek är lika stark idag för Pelle som den va då vi blev tillsammans. Han är Den jag vill dela mitt liv med. Jag älskar honom fruktansvärt mycket och skulle aldrig klara mig utan honom <3

Vi kommer bråka och vi kommer möta på motgångar tillsammans, men dom tar vi tag i som ett par. Jag och min lilla fina familj.

Idag så skall vi umgås hela familjen och hitta på massor av saker. Äta en god middag, ut och gå, kolla på en bra film och bara mysa hela dagen. Jag ser fram emot detta och trots att min förkylning är hemsk ännu så kommer detta inte att förstöra våran dag!



VFörsta dagen på vårat liv tillsammans för 2 år sen.
Jag älskar dig Pelle <3


Kommentarer
Postat av: SveaJ

Åhwww. Grattis =)

2010-02-01 @ 15:08:18
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0