Torsdag blev ännu kallare


Jag som gick upp tidigt i morse för att få upp Elliot, äta frukost, klä på oss och sen gå ner till dagis. Det kunde jag ju glömma. Det är -25 grader ute och är alldeles för kallt för att vi skall kunna gå ut. Så jag fick ringa ner till dagis och prata med hans fröken. Vi kom överens om att om dte inte är så kallt i morgon så får han gå då istället för idag. Annars får vi avvakta till måndag. Så kanske blir det så att han får gå 4 dagar på måndag istället. Jag var tvungen att ringa till mamma med och fråga innan jag pratade med dagis. Så är det när det är första gången något sånt här händer. Allt skall ju vara första gången nån gång :P

Så den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig men jag får ju ha min lilla älskling hemma och mysa med honom så jag klagar inte hihi. Vi får mysa och gosa in oss i massa filtar. Det känns till och med inne hos oss att det är jääääättekallt ute. Hela lägenheten är dåligt tätat så jag fryser typ ihjäl. Bebisen är nog den som har det skönast nu och katterna hehe.

Jag, Pelle och Elliot skall äta lite frukost nu och samtidigt så skall jag spöa Pelle i yatzy! Plus att jag är gryyyyymt sugen på rostad macka med marmelad på, men tror ni att vi har det hemma? Nope, så jag får äta det gamla vanliga haha. Fast det är gott det med ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0