Tisdag


Lilleman är på dagis idag och han var faktiskt glad när jag gick. Han gav mig en kram, en puss och sen vinkade han hej då till mig i fönstret. Åh när han gör sånt då vill jag bara krama om och hålla honom hårt hela livet, fast det vill jag ju egentligen göra jämt hehe. Saknar Elliot massor och längtar redan tills han kommer hem igen från dagis.

Älsklingen och jag skall precis äta lite sen frukost, spela lite yatzy innan vi drar igång med lite städning. Det är mycket enklare att städa när man inte har Elliot efter en som river ut allt som man nyss plockat upp hehe.

Freyda kommer hit sen också en stund innan vi skall hämta Elliot på dagis :) Sne i eftermiddag skall vi hem till Pernilla och Rickard, för Pelle skall fixa deras dator. Då kan barnen passa på och leka lite. Och ikväll så kommer Pelles navigator hit (en person som stöttar honom i jobbsökandet) för att prata lite och så.

Ser ut som en dag när det händer lite. Även om jag kanske bara hade velat ha en mysdag/kväll sen med Pelle och Elliot. Jaja :P

Nu är man inne på 2-siffrigt med bebis också! 99 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0