Rubrik?


Jag kan inte komma på någon rubrik! Jaja. Elliot vaknade vid halv 9 idag, lika så igår! Åh så himla skönt :) Vi har tittat på julkalendern, ätit frukost och myst. Elliots stora nöje den här vintern är att stå vid fönstret i vardagsrummet och titta ut på traktorerna som åker omkring här ute och plogar. Han kanske blir som min lillebror? Helt galen i maskiner. Men idag är det jättefint väder ute, så jag funderar på om jag skall klä på mig och Elliot ytterkläderna och gå ut och leka?

Klockan 15 kommer Freyda hit och då skall vi baka pepparkakor med Elliot. Det skall bli roligt och intressant hehe. När jag nämner för Elliot att Freyda kommer då säger han Ia hihi. Så söt! Men innan det där, så skall jag ta och fixa lite här hemma. Pelle skall se på skidorna men får dock hjälpa till lite emellan åkningarna :P

Nej klä på sig och gå ut! Bebis är dock helt tokig inne i magen och har varit det hela morgonen. Min mage går från rund till en med massa kanter hehe. Så höll Elliot också på när han låg i magen. Jag har en sån otrolig känsla av att den här dagen kommer bli super! Jag är förbannat lycklig och glad idag. Kan det bero på vädret och att Elliot är på ett strålande humör?

Typiskt, kände dock precis att Elliot har avlagt en lite present till mig i blöjan haha, så får ta den, sen gå ut i solen och åka pulka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0