Ont i kroppen, även knoppen.


Nu börjar jag känna av att man har varit igång hela dagen. Tog mig an klädkammaren förut idag, och blev inte ens klar innan jag började få ont. Då tog jag en varm dusch i hopp om att få mindre ont i ryggen. Det kunde jag glömma. Sen har man gått i ologad snö ner till dagis med vagnen som blir otroligt tung. Anna mötte mig och Elliot på vägen hem sen fårn dagis. Då planerade vi lite inför tjejkvällen. Vem som skulle ta med vad hemifrån och sen vilket godis vi skulle göra mm. Efter satte jag mig för att skriva klart alla julkort som skulle skickas idag. Vilket vi var tvungna att köpa frimärken till också. Och sen handla lite till ikväll. Det är ju Robinson ikväll som sagt! Egentligen så var det min tur att ta disken idag, men eftersom jag hade så ont så var Pelle snäll och tog den <3 Allt har varit så intensivit idag, att jag inte ens har hunnit tänka efter och känt efter om bebis knuffar där inne. Det brukar komma vid den här tiden, så kanske lika bra att få allt färdigt så man får njuta lite av min karate kid i magen.

Nu har vi iaf ätit mat. Vi åt risgrynsgröt och Elliot fick spagetti och köttfärsås (han gillar verkligen INTE risgrynsgröt haha). Elliot skall snart få ny blöja, pyjamas och sen få rena tänder. Synd att han avskyr att borsta tänderna igen. Han har blivit väldigt trotsig just nu. Han har nog upptäckt att han har en egen vilja och det har vi märkt också! Envisare unge med ett hett temperament får man leta efter hahaha. Tror det finns i generna tyvärr ;P

Nej, fixa det allra sista nu och sen slänga sig i sängen framför tv:n och sträcka ut ryggen och ta ett glas julmust som älsk har köpt till mig <3 :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 07:51:13
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sanna - Gravid i v.30

Mysigt med en till bebis! :) Jag väntar också barn i mars, fast det blir mitt första. :)

2010-12-17 @ 10:22:22
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0