Lördag

Lördag igen. Blev en aning besviken att Olle åkte ur Idol igår. Men tur att Jay kom till final och tur att man vet att han kommer vinna hela Idol. Jay och Olle är dom jag har hållt på hela tiden. Jay för att han är grym och Olle för att han är både grym och gotlänning hehe.

Svea och Henka var här igår som sagt. Elliot gillar verkligen Henka och Svea. Efter att jag hade skrivit färdigt sista inlägget för igår, så satte jag mig i soffan med Elliot berdvid mig och sen Henka på andra sidan om Elliot. Och istället för att äta sin välling i mitt knä så satte han sig i Henkas och åt hehe. Fast senare i omgång 2 på Idol så satte sig Elliot i mitt knä och somnade till Jay som sjöng In the getto med Elvis.

Jag och Elliot vaknade kl 8 idag. Skönt att få sova ut lite grann måste jag säga. Pelle vaknade vid 9 ungefär. Då åt vi frukost och spelade yatzy. Och jag spöade Pelle idag igen! Nu har jag haft flyt i några dagar :)

Om ett par timmar så är det skidor. Det skall Pelle se på och jag lär vel också titta lite. Men är dock inte lika intresserad som Pelle. Det kanske blir lite lek hos Pernilla och Rickard senare idag. Men får se om jag orkar, min hosta är så jobbig idag. Måste bara ner till affären och handla hem lite smått o gott till ikväll. Tror det får bli tacogratäng ikväll och sen glass. Jag är sjukt sugen på glass och cocktailbär! Sen kl. 19 så skall vi tvätta. Och det är myyycket tvätt. Eller så farligt är det inte egentligen. Men en full tvättkorg är det iaf.

Dags att ägna lite uppmärksamhet till Elliot nu :) Hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0