Jahapp så var det kväll igen.


Vart har den här dagen tagit vägen? Jag har ingen aning, ändå så har vi inte gjort nå speciellt idag. Bara varit hemma och myst. Sen var jag en stund med Freyda oxå. Men annars så har hela dagen varit lugn. Vi har precis ätit middag. Det blev spagetti och köttfärsås, men hemmagjord köttfärsås. Jag var egentligen grymt sugen på den man köper på burk från Findus men Pelle protesterade haha. Han är jättetrött på den nu. Jag älskar den! Snart dags att sätta på Elliot pyjamas och mysa lite innan han skall sova. Sen blir det Robinson på tv. Och vet ni vad jag köpte i affären förut? Rostbröd och marmelad! Så gissa vad jag och älskling skall ta ikväll med ett glas o'boy hehe. Jag har varit sugen på det hela dagen så jag kunde inte stå emot när brödet låg och skrek efter mig på hyllan ;P

Nu har jag/vi bestämt mig för vilken vagn vi skall ha! Det är Phil&Teds Sport. Pelle gillar den också och det är ett plus haha. Så efter jul får vi troligtvis hem vagnen till inte bara Elliot utan också till vårt andra lilla barn <3 Som jag längtar! Bebis är helt tokvild i magen nu vissa tider på dygnet. På morgonen och en liten stund på förmiddagen, sen blir det lek igen en stund på sena eftermiddagen och sen sent på kvällen. Mysigt! Jag bara längtar efter att få se vad det är för en liten filur jag och Pelle har bakat ihop. Undra om h*n blir lik Elliot, eller om det blir ett helt annat utseende? Spännande skall det bli iaf :)

Elliot vill nog ha pyjamas nu och det är nog dags o få det också. Han har heller inte ätit så bra idag, så han blir väl hungrig snart igen. Då är det så klart vällingdags :) Vi hörs i morgon igen!

Skall även börja pilla på en ny design på bloggen. En "julig" sådan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0