Fredagsmys med vänner och familj


Den här dagen har varit jättebra. Elliot och jag tog en riktig långpromenad ner till stan för att jag skulle göra ett ärende på banken. Sen gick vi och handlade inför ikväll. Väl hemma så blev det dags för lunch och lite yatzyspelande innan Pelle skulle iväg på ett möte. Jag och Elliot passade på o duscha och bada medans pappa Pelle var iväg. Sen har vi bara myst runt här hemma i myskläder.

Om ett par timmar kommer Svea och Henka hit. Då blir det tacogratäng till middag och sen Idolfinalen. Det skall bli spännande och se vem som vinner. Men jag tror då att Jay kommer att vinna. Det är så självklart att han gör det! Det gillar jag :) Till fredagsmyset har vi köpt massa godis, chips och läsk.

Nu ramlade Elliot och slog huvudet i golvet så jag får ta och trösta min lilla älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0