En lång dag idag.


Den har dagen är otroligt lång med massor göra. Vet inte hur tiden skall räcka till? Men men. Allt gick bra hos MVC idag :) Skönt! Elliot var också lite ledsen när vi lämnade honom på dagis men det brukar gå över rätt fort. Idag skulle han även fotograferas på dagis. Det skall bli spännande o få se korten sen när dom kommer hem.

Annars nu då. Jag och Pelle har ätit lite lunch. Min bestod mest av frukt hehe. Till det blev det också ett Stargate Universe-avsnitt. Sen gick jag ner i förrådet, för jag fick för mig att jag hade min gamla fina vinterjacka där. Mycket riktigt så hittade jag den och helt överlycklig. Den är ju så fin! Men tror ni att jag kunde knäppa den över magen? Nope :( Damn it! Så jag får gå och frysa om rumpan idag med. Det är ju faktiskt 18-19 minus ute! Får se om jag kanske kan ha Pelles gamla jacka. Men jag vill ha en "tjejig" jacka. Inte en som gör att jag känner mig killig. Jaja, det får va.

Nu skall vi snart hämta Elliot på dagis och sen hem o äta mellis. Efter det skall Pelle och Elliot upp till Elliots farmor och farfar för att titta på skidskytten. Jag själv skall fixa i ordning mig lite och sen gå iväg till mammagruppen. Även om min hosta ännu är dryg så vill jag gå. Det är näst sista gången nu och vill inte missa nått.

Nej skriva ett gravid-inlägg nu eftersom jag går in i en ny vecka och sen gå ner till dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0