En härlig dag


Även om det snöar och inte är så värst skönt ute så är jag på ett strålande humör. Vet ej varför, men vaknade nog upp på rätt sida av sängen idag. Igår bloggade jag inget för att jag varken hade ork eller tid till det. Städade och fixade en massa igår plus att det var avslutning på mammagruppen igårkväll. Men idag så är det en ny dag och har lite inplanerat idag med.

Jag lämnade Elliot på dagis för drygt en halvtimme sen. Sen tänkte jag sitta här framför datorn en stund och sen pyssla om saker lite till här hemma. Måste börja kolla igenom bebiskläderna till plutten i magen och sen se om det finns någon tvättid idag, eller om jag skall få behöva vänta några dagar innan jag kan tvätta. Vid 14 så skall jag hämta Elliot på dagis igen, eller om Pelle får göra det. Sen så kommer Pelles storasyster Anna hit. Vi skall ha en tjejkväll på lördag, där vi skall äta middag och sen göra julgodis till julafton. Som vanligt så brukar vi ha det superroligt! I år skall vi börja lite tidigare eftersom det alltid brukar ta lite tid för oss att göra det haha. Och ikväll så är det Robinson! Vilket är ett måste. Så det är min dag lite i stora drag.

Nu, först och främst, så skall jag kolla lite på Eclipse! Innan jag gör nått annat haha :) Måste vila lite. Tror att jag har hostat så mycket att jag har fått en spricka eller nått i revbenet. Det gör iaf sjukt ont och kan garantera att det inte är något med nån muskel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0