Dags att göra sig i ordning kanske?


Det är nog hög tid att jag sätter lite fart nu. För jag skall vara borta hos Anna om en timme. Och här sitter jag med blött hår och i myskläder utan ett välpolerat ansikte haha. Jag är bara så himla trött nu. Tror det var duschen som gjorde att ögonlocken blev tunga som berg och jag har god lust att lägga mig och sova flera timmar. Men icke sa nicke, det får jag göra sen när jag är hemma igen. Blir dock inte så sent tror jag. Behöver lägga mig i tid nu på kvällarna, för annars kommer jag vara en zombie till julafton. Kan ni förstå att det bara är 6 dagar kvar till jul? Helt sjukt! Och ingen speciell julkänsla har man heller än så länge. Fick lite igår när vi drack glögg, pysslade och åt lussekatter.

Nej vad gör jag!? Jag skall inte sitta här och babbla på utan måste göra mig i ordning! Hörs sen om jag orkar när jag kommer hem ;P

Kommentarer
Postat av: Sanna - Gravid i v.30

Sv: Aj då! :/ Men så är det ju, ingen graviditet är den andra lik. Oftast. :p



Hoppas ditt mående inte blir sämre bara, det är ju aldrig roligt att må dåligt. :/

2010-12-19 @ 10:16:02
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0