Av med myskläderna igen


Nu skall jag snart byta om från myskläder till vanliga kläder igen. Skall nämligen upp på en fika hos Pernilla och Rickard innan Elliot skall hämtas på dagis.

Jag är inte på nå vidare humör längre. Jag blir så irriterad på min jävla hosta rent ut sagt. Plus att nu är jag täppt i näsan, har ingen smak, ingen lukt och svårt att andas. Kan jag aaaaaldrig få bli frisk? Jag kan knappt prata längre heller känns det som. Rösten spricker hela tiden och det låter som om jag vore en som kommer in i målbrottet.

Tur att Svea och Henka kommer sen ikväll o kan göra mig glad. Jag och Svea behöver inte ens prata med varandra, vi kan umgås iaf. För vi vet vad vi båda vill hela tiden och kan varandra utan och innantill. Sen kommer min glada Elliot hem från dagis med. Han var iaf på ett strålande humör idag när han lämnades på dagis. Han gav mig en kram och sen gick han o lekte med dom andra barnen <3 Min duktiga älskling.

Nu skall jag klä på mig dock.

Kommentarer
Postat av: SveaJ

min fina fanny, jag är så glad att jag har dig <3

2010-12-03 @ 11:04:45
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0