Äntligen!


Äntligen så fungerar blogg.se igen på min användare på datorn! Kunde inte logga in eller någonting alls. Jaja, nu fungerar det som sagt :)

Jag vaknade jättetidigt i morse. Var superpigg och kunde inte somna om, så kl 5 beslutade jag mig för att gå upp. Satt vid datorn i en timme typ, sen äntligen började jag bli trött igen. Men det tog över en timme för mig att somna om igen. Men med min otur så vaknade Elliot precis när jag somnade. Men väckte Pelle, så han gick upp med Elliot så jag kunde få sova en stund. Så jag sov ända fram till kl. 9 :) Superskönt!

Snart är det dags för mig att börja med lunchen. För om en timme ungefär skall vi gå ut och möta upp Sandra och lilla Elias. Vi skall gå ner till stan för att köpa silkespapper till smällkaramellerna som vi skall ha i granen och sen kanske något annat till vårt julpyssel. Skall nämligen hem till Sandra och Jesper ikväll! Vi skall julpyssla som sagt och kolla på Robinson tillsammans. Det skall bli riktigt mysigt! Nu kanske Elliot till och med har vant sig lite vid en liten bebis och inte får en chock igen haha. Det här kommer bli en bra dag, det vet jag. Umgås med ett par av dom bästa vännerna man kan ha och sen får Elliot vara med om sitt första julpyssel :)

Det blir nog dålig uppdatering idag, men skall se om jag hinner med något mer innan vi åker hemifrån sen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Ung & Gravid - v 27

Sv: Åh va kul att du också ska ha i mars:) Sååå många som ska ha i feb, men inte alls många som ska ha i mars tycker jag. Kanske kommer samtidigt hihi:) Mitt är beräknat 22 mars, efter ultraljudet. Fram till ungefär v 20 mådde jag jätte dåligt. Verkligen jätte dåligt. Spydde flera gånger om dagen, och gick ner 5 kg en av veckorna. Och jag tycker allt luckta så himla äckligt, kunde inte ens vara hemma hos min pojkvän i hans tv-rum för då var jag tvungen att springa och spy. Men nu har allt blivit mkt bättre, mår inte dåligt längre, och inget luktar. Det ända som är jobbigt är att böja sig ner, t.ex. knyta skorna eller raka benen haha:P Har börjat få ont i ryggen också, men får hoppas på att det inte blir så mkt värre. Hur gammal är do och när fick du ditt första barn:)? Jag är 19 nu, blev gravid med 18:)

2010-12-17 @ 14:19:36
URL: http://saandralovekeviin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0