39 graders feber = Ingen sömn för någon av oss.


Elliot har fått symptomen från sprutan han tog förra veckan mot mässlingen. Han har feber och inte så lite heller. Han har varit ledsen massor i natt. Den enda som kan sova det är Pelle för han är typ döv när han sover och vaknar inte för någonting. Jag är självklart den som är lättväckt och har varit vaken nästan hela natten. Är det inte Elliot som har gråtit så är det hostan som stör mig. Jaja, det blir inget dagis idag. Så vi får passa på o vila nu när han sover. Jag skall in och lägga mig i sängen nu igen för lilleman sover ännu.


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 29

Usch då, hoppas de blir bättre! Här är det nog tvärtom, jag som kan sova som en stock hehe :)

2010-12-08 @ 08:24:48
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0